HTML

ScHitt-fakk

Szenvedések és egyéb állatságok.... Valamint, hogy még egy mondat legyen: 42. "És hát akkor még úgy körülbelül úgy ennyit rólam"

ubuntu countdown

BP légszennyezettség

csak hogy tudjátok...

Budapest légszennyezettsége

k3x fotózgat is

Friss topikok

  • Kártevőirtó: Az általunk üldözött poloskák meg így néznek ki: www.agrohydro.hu/agyipoloska.jpg :)) (2012.11.27. 18:17) Ebből nem lehetne szakdogát írni
  • travian arany ingyen: Jöttem...láttam (2011.03.14. 05:39) Beauty #11
  • wankel: Én is írtam róluk, április elején felkerül a expression.mgclub.hu/ -ra, ha érdekel valakit. (2010.03.25. 21:43) Fekete Teve - 23:25
  • swr: aki vágja az eredetit, az tudja, hogy miért.... (2010.03.09. 17:30) Tron Legacy

Réges rég, egy messzi-messzi

2009.03.28. 23:03 | by swr | Szólj hozzá!
Címkék: off truth

Mindíg is kíváncsi voltam, hogy épül fel Onedin-kenedi fegyvere, a lézerkard/fénykard, kinek hogy tetszik, lincseljetek SW fanok... Gondolkoztam azon is, hogy jófajta önlabtémának választok valami ilyesmit (Lézerkard megvalósítása PIC uC felhasználásával), de végülis nem. Most viszont kíváncsiságból utánanéztem mit tud...

Hát beszarsz bazmeg! Létezik ilyen hivatalos SW könyv, hogy hogy épülnek fel az űrhajók és egyéb válogatott jóságok. Na most a következő kép benne van (leszedtem netről is). Szal ez ilyen hivatalos cucc:

 

Kinagyítottam az érdekes részt:

Szóval hogy BAAAAAAAAAZMEG! Az egy dolog, hogy luke-ék idejében is a fekete volt a föld, a piros a delej... Az egy másik, hogy - szerintem - szabvány potikkal lehetett állítani a penge-sugár, vagy mi méretét. De hogy réges rég, egy messzi messzi galaxisban is halálszabvány ledek, diódák, ellenállások (valid színkóddal, bazmeg!), és ha jól látom még elko-k is helyet kaptak a fénykard/lézerkad-ban. Baaaaaaaaazzz... Ha nem csal a szemem, mindez egy nyákon...

Szóval így jöttem rá, hogy a jedi-k villamosmérnökök. Mivel az, hogy összepakold a cuccot, a legutolsó kihívások közé tartozik, hogy padavanból jedi légy. Vagy jedi szúnyog. Csak azt nem értem, h Dzsordzs mester miért nem csapta bele, hogy luke nyákot tervez pads-cel, és hasonlók...

De mindegy. A végére egy bónuszkép (failblog fail):

 


A bejegyzés trackback címe:

https://schittfakk.blog.hu/api/trackback/id/tr791032160

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása