HTML

ScHitt-fakk

Szenvedések és egyéb állatságok.... Valamint, hogy még egy mondat legyen: 42. "És hát akkor még úgy körülbelül úgy ennyit rólam"

ubuntu countdown

BP légszennyezettség

csak hogy tudjátok...

Budapest légszennyezettsége

k3x fotózgat is

Friss topikok

  • Kártevőirtó: Az általunk üldözött poloskák meg így néznek ki: www.agrohydro.hu/agyipoloska.jpg :)) (2012.11.27. 18:17) Ebből nem lehetne szakdogát írni
  • travian arany ingyen: Jöttem...láttam (2011.03.14. 05:39) Beauty #11
  • wankel: Én is írtam róluk, április elején felkerül a expression.mgclub.hu/ -ra, ha érdekel valakit. (2010.03.25. 21:43) Fekete Teve - 23:25
  • swr: aki vágja az eredetit, az tudja, hogy miért.... (2010.03.09. 17:30) Tron Legacy

HDGirls #1 - Olivia Wilde

2008.10.27. 08:15 | by swr | 2 komment
Címkék: picture xxx

Mostantól heti rendszerességgel induló posztsorozat indul, blablabla, olvassátok vissza a bevezető szöveget, k3x kartárs már megírta egyszer én meg nem koptatom a szám billentyűzetem. Az a lényeg, hogy vannak sorozatok, amiket szeretünk... Mert mi már csak ilyen kockák vagyunk. Ezekben szerepelnek szép lányok. Akiket szintén szeretünk, mert mi már csak ilyen férfiak lennénk vagy mi... No és belőlük kaptok kapsz braz egy adagot minden héten HighDef-ben, mert az mimenő...

Első áldozatunk 1984. március 10-én látta meg a napvilágot New York-ban. Elég korán rájött, hogy ő márpedig színésznő akar lenni. El is kezdte tanulni a szakmát, majd megkapta első filmszerepeit olyan filmekben, mint például a The Girl Next Door vagy az Alpha Dog. Majd jött az első komolyabb sorozatszerep (13 rész erejéig) a The O.C. című tinisorozatban. 2005-ben a Maxim magazinban 61. lett a Hot 100-as listán. Ugyanebben az évben 95. az FHM 100 Sexiest Women of 2006 listáján. Egyébként én nem tudom mit néztek be, előrébb kellett volna neki végeznie. Szerepelt a The Black Donnellys című sorozatban. 2007-ben csatlakozott a House MD stábjához, melynek azóta is tagja. Sajnos 2003 óta boldog házasságban él. Mindemellett vicces is.

 


A bejegyzés trackback címe:

https://schittfakk.blog.hu/api/trackback/id/tr41733724

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

braz 2008.10.27. 09:41:57

csak h legyen vmi jó is ebben a reggelben, de am már msot hétfőgörcsöm van...

swr 2008.10.27. 10:33:48

szabtech labor rulz :D
süti beállítások módosítása